Jeżeli masz licznik "pomarańczowy" czyli "A" i chcesz wymienić na typ "C" "niebieski" to nie ma problemu
Co musisz wiedzieć?
- jaki masz silnik - benzyna, diesel
- skrzynia - automat, manual
- jaki przebieg ma licznik który chcesz kupić - dlaczego? opis poniżej
Tyle w zasadzie

Piszą że numery na tyle muszą się zgadzać itp - ja miałem licznik z końcówką 980 a zamontowałem 280 - wszystko działa jak trzeba
Sama wymiana wygląda tak:
- otwieramy schowki na podszybiu
- delikatnie wyszarpujemy osłonę "hamulca ręcznego" - jest na 2 klipsy
- pod osłoną widać dwa torxy - odkręcamy je i podnosimy osłonę razem z klapiszem ręcznego - pod klawiszem jest kostka z zapięciem - odpinamy go
- odkręcamy 2 torxy po prawej i lewej stronie licznik i wyciągamy go dołem do siebie
- odpinamy kostkę od licznika i tyle
- montujemy w odwrotnej kolejności
Mi zajęło to 5 minut
UWAGA - PO PODŁĄCZENIU LICZNIKA WYSKOCZY BŁĄD HAMULCA RĘCZNEGO BO JEST ODPIĘTY KLAWISZ
UWAGA - PRZEBIEG!!!!
JEŻELI LICZNIK MA 100000km A AUTO 200000km LICZNIK WCZYTA PRZEBIEG Z AUTA I BĘDZIE GO WYŚWIETLAŁ
JEŻELI LICZNIK MA 200000km A AUTO 100000km LICZNIK ZOSTANIE Z PRZEBIEGIEM 200000km I KOMPUTER WCZYTA TEN PRZEBIEG JAKO OBECNY - ZOSTANIE ON ZAPISANY W BSI - W TAKIM WYPADKU MAMY TYLKO OPCJĘ SZUKAĆ KOGOŚ KTO KRĘCI PRZEBIEGI I MOŻESZ LEGALNIE COFNĄĆ NA WŁAŚCIWY