Wrzucam kilka rzeczy które znalazłem na ten temat.
Opis do rysunku "ręczny.png"
(1) Automatyczny elektroniczny hamulec postojowy.
„a” Silnik redukcyjny
"b" silnik
„c” Czujniki obrotów
„d” Złącze
"e" Elektryczny hamulec postojowy prawy tylny przewód pomocniczy
"f" Kabel ręcznego zwolnienia
„g” Mechanizm zwalniający (ręczny)
"h" Wał wielowypustowy
„j” Kołek gwintowany
„k” Zintegrowany czujnik siły
"l" Linka pomocnicza elektrycznego hamulca postojowego lewego tylnego
Opis działania - obrazy "ręczny 2 i 3"
Akcja zaciągnięcia
ECU EPB steruje silnikiem „b” w kierunku aplikacji „A”
Siła dostarczana przez silnik „b” jest zmniejszana i wysyłana przez silnik redukcyjny „a” do wielowypustowego wału „h”
Wał wielowypustowy „h” i kołek gwintowany „j” są połączone wewnętrznym gwintem wału wielowypustowego „h”, tylny lewy
Drugi kabel „l” jest połączony z gwintowanym sworzniem „j”, prawy tylny kabel pomocniczy „e” jest połączony z wielowypustowym wałem „h”
Obrót wielowypustowego wału „h” w kierunku zastosowania powoduje wstawienie gwintowanego trzpienia „j” do wielowypustowego wału „h”, który wciąga prawy i lewy przewód pomocniczy
Wciągnięcie prawego i lewego przewodu pomocniczego dotyczy tylnych zacisków hamulcowych
Akcja zwolnienia
ECU EPB steruje silnikiem „b” w kierunku zwolnienia „B”
Siła dostarczana przez silnik „b” jest zmniejszana i wysyłana przez silnik redukcyjny „a” do wielowypustowego wału „h”
Wał wielowypustowy „h” i kołek gwintowany „j” są połączone wewnętrznym gwintem wału wielowypustowego „h”, tylny lewy
Drugi kabel „l” jest połączony z gwintowanym sworzniem „j”, prawy tylny kabel pomocniczy „e” jest połączony z wielowypustowym wałem „h”
Obrót wielowypustowego wału „h” w kierunku zwolnienia powoduje wyciągnięcie gwintowanego trzpienia „j” z wielowypustowego wału „h”, który oddziela prawe i lewe przewody pomocnicze w punkcie „B”
Odstęp prawych i lewych przewodów pomocniczych w punkcie „B” powoduje zwolnienie zacisków tylnego hamulca