Przejdź do forum

WITAMY NA FORUM WIELKOPOLSKIEGO KLUBU CITROENA I PEUGEOTA
2 Gości, 0 Użytkowników

Autor Wątek: Elektryczny hamulec ręczny  (Przeczytany 477 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pedro

  • Lexia
  • Sponsor
  • *******
  • Wiadomości: 1618
  • Reputacja 13
  • Płeć: Mężczyzna
    • FORUM KLUBOWE
Elektryczny hamulec ręczny
« dnia: Styczeń 14, 2021, 03:52:00 pm »
Wrzucam kilka rzeczy które znalazłem na ten temat.
Opis do rysunku "ręczny.png"
(1) Automatyczny elektroniczny hamulec postojowy.
„a” Silnik redukcyjny
"b" silnik
„c” Czujniki obrotów
„d” Złącze
"e" Elektryczny hamulec postojowy prawy tylny przewód pomocniczy
"f" Kabel ręcznego zwolnienia
„g” Mechanizm zwalniający  (ręczny)
"h" Wał wielowypustowy
„j” Kołek gwintowany
„k” Zintegrowany czujnik siły
"l" Linka pomocnicza elektrycznego hamulca postojowego lewego tylnego

Opis działania - obrazy "ręczny 2 i 3"
Akcja zaciągnięcia
ECU EPB steruje silnikiem „b” w kierunku aplikacji „A”
Siła dostarczana przez silnik „b” jest zmniejszana i wysyłana przez silnik redukcyjny „a” do wielowypustowego wału „h”
Wał wielowypustowy „h” i kołek gwintowany „j” są połączone wewnętrznym gwintem wału wielowypustowego „h”, tylny lewy
Drugi kabel „l” jest połączony z gwintowanym sworzniem „j”, prawy tylny kabel pomocniczy „e” jest połączony z wielowypustowym wałem „h”
Obrót wielowypustowego wału „h” w kierunku zastosowania powoduje wstawienie gwintowanego trzpienia „j” do wielowypustowego wału „h”, który wciąga prawy i lewy przewód pomocniczy
Wciągnięcie prawego i lewego przewodu pomocniczego dotyczy tylnych zacisków hamulcowych

Akcja zwolnienia
ECU EPB steruje silnikiem „b” w kierunku zwolnienia „B”
Siła dostarczana przez silnik „b” jest zmniejszana i wysyłana przez silnik redukcyjny „a” do wielowypustowego wału „h”
Wał wielowypustowy „h” i kołek gwintowany „j” są połączone wewnętrznym gwintem wału wielowypustowego „h”, tylny lewy
Drugi kabel „l” jest połączony z gwintowanym sworzniem „j”, prawy tylny kabel pomocniczy „e” jest połączony z wielowypustowym wałem „h”
Obrót wielowypustowego wału „h” w kierunku zwolnienia powoduje wyciągnięcie gwintowanego trzpienia „j” z wielowypustowego wału „h”, który oddziela prawe i lewe przewody pomocnicze w punkcie „B”
Odstęp prawych i lewych przewodów pomocniczych w punkcie „B” powoduje zwolnienie zacisków tylnego hamulca
*C5 X7 2.0HDi 163KM FAP*
*C4 3D 1.6HDi 110KM*
Byłe autka:
GSA 1.3 '82,BX 1.4i '91 ,ZX 1.8i '93 ,ZX 1.4i '96(klima) ,Xantia 1.8i SX '94
XM 3.0 V6 '91(klima,gaz) ,BX 1.9DIESEL '91 ,Xantia 2.1TD '96(klima)
Xantia 1.8i '95(gaz), C5 2.2HDi '01, Xsara VTS 2.0HD '01i, C4 Picasso 1.6HDi'07, C5 FL HB 2.0HDi 138KM FAP

 

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: ta wiadomość nie zostanie pokazana dopóki nie będzie zaakceptowana przez moderatora.
Nazwa: Email:
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek
Wpisz litery widoczne na obrazku:
Najcieplejsza pora roku?:
Ile mamy miesięcy w roku?: